Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Purple Prairie Botanicals


Γεια σας

Μια φορά και έναν καιρό ήταν μια μητέρα 3 παιδιών η Rhonda από την Μινεσότα των ΗΠΑ με δέρμα που έδειχνε κουρασμένο, ξηρό, ερεθισμένο με προβλήματα ακμής. 
Μια μέρα πέφτει στα χέρια της ένα περιοδικό κηπουρικής και για καλή της τύχη ανακαλύπτει όλες τις ιδιότητες των χειροποίητων φυτικών σαπουνιών.
Την απάντηση για τα προβλήματα του δέρματος της τώρα την ήξερε και σε πολύ λίγο βγήκε από τα καλούπια της η πρώτη παρτίδα χειροποίητων σαπουνιών φτιαγμένα από την ίδια.Το δέρμα της αναγεννήθηκε και η δημιουργία νέων χειροποίητων καλλυντικών είχε γίνει πραγματικότητα.
Σας μιλώ για την ιστορία της μικρής πλέον εταιρίας χειροποίητων 100% φυτικών καλλυντικών,της Purple Prairie Botanicals που από το 2000 φτιάχνει με μεράκι, φαντασία και αφοσίωση προιόντα περιποίησης για όλους τους τύπους του δέρματος μόνο με αγνά υλικά που προσφέρει η φύση.


Δεν θυμάμαι πως την ανακάλυψα αλλά σίγουρα η γνωριμία μαζί της ήταν επωφελής γιατί με τα δώρα που μου έστειλε ήταν και ένα προιόν που δεν είχα την τύχη να το γνωρίσω με καμιά άλλη εταιρία χειροποίητων μέχρι τότε.Αυτό το ''τότε'' υπολογίστε το για μέσα Απριλίου..

Ας τα δούμε όμως όλα αναλυτικά..

Body and foot lotions
 
3 λοσιον σώματος και ποδιών σε travel size συσκευασίες 30γρ. στα αρώματα Λεβάντα, Λεμόνι με Καριτέ,Μέντα με Teatree.
Κανονικά έπρεπε να σας τις αναφέρω κάθε μία χωριστά γιατί κάθε μία από αυτές έχει άλλες ιδιότητες και διαφορετικά αιθέρια έλαια.Θα σας πω μόνο ότι όλες περιέχουν ελαιόλαδο,βούτυρο Καριτέ,Witch hazel, δενδρολίβανο,φυτική γλυκερίνη,Ηλιέλαιο, Καρύδα και απόσταγμα Μαύρης Ιτιάς.
Φοβερά ενυδατικές και απορροφούνται αρκετά εύκολα από το δέρμα μου αφήνοντάς του ένα διακριτικό άρωμα.Δεν θυμάμαι τι άλλο να σας πω γι'αυτές γιατί δεν μου έχει μείνει καμια.Όχι,όχι δεν τις τέλειωσα,μου τις σούφρωναν..αδερφή, φίλες....
Βρε κορίτσια πάρτε ένα τηλ. να μου πείτε εντυπώσεις!!!! 
ΤΙΜΗ 236γρ. €8,02       118γρ. €5,11
 
                               

Carrot Rose Face Creme
 
Κρέμα προσώπου με Καρότο και Τριαντάφυλλο σε travel size συσκευασία 30γρ.
Πριν καν την δοκιμάσω με ενθουσίασαν τα συστατικά της:Ελαιόλαδο,βούτυρο Καριτέ,Witch hazel, δενδρολίβανο,φυτική γλυκερίνη,Ηλιέλαιο, Καρύδα και απόσταγμα Μαύρης Ιτιάς,έλαιο Καρότου, έλαιο Τριαντάφυλλου,έλαιο Ylang ylang, Μιρμόζα.
Και γιούπι είναι ακόμα στο μπάνιο μου (πως γλίτωσε απορώ) και συγκεκριμένα είναι αυτή που χρησιμοποιώ εδώ και 2 εβδομάδες ως κρέμα νυχτός.
Είναι πλούσια ενυδατική κρέμα προσώπου με βιταμίνη Α,Ε και πολλά αντιοξειδωτικά.
Δυστηχώς όμως έχω πολύ λιπαρή επιδερμίδα και μπορώ μόνο βράδυ να την απλώσω στο προσώπο μου.Βέβαια σε κάποιο δέρμα μικτό ή ξηρό νομίζω ότι είναι ιδανική.Τα αποτελέσματα είναι εμφανές το επόμενο πρωί και πραγματικά έχει αποκτήσει λάμψη η επιδερμίδα μου.
ΤΙΜΗ 236γρ. €21,16       59γρ. €7,30
 
Deodorant
 
Φυσικό αποσμητικό στικ σε travel size συσκευασία 30γρ.
Περιέχει:Κερί μέλισσας,Καρύδα, ελαιόλαδο,βούτυρο Κακάο,Παρμαρόσα, Γλυκάνισο,έλαιο Λεβάντας,Κυπαρισσιού, Teatree,Λεμονόχορτου.
Η αλήθεια είναι πως με αυτά τα συστατικά περίμενα θαύματα αλλά για κάτσε κοπελιά-χειροποίητο αποσμητικό είναι,δεν είναι τα χημικά που ήξερες.
Οπότε έχω αρνητικά και θετικά για αυτό.
Καταρχήν δεν περιέχει Αλουμίνιο και δεν είναι αντιιδρωτική.Θετικότατο γιατι δεν φράζει του πόρους.Έχει υπέροχο άρωμα και εξαιρετική υφή.Δηλαδή για στικ και χειροποίητο είναι πολύ στερεό (αυτά που μ'αρέσουν).Ένα αρνητικούλη βρήκα μόνο ότι δεν διαρκεί για πάνω από 5-6 ώρες και αυτός ήταν ο μόνος λόγος που δεν το έφερα Ελλάδα και προτίμησα άλλη εταιρία(ήθελα να διαρκεί πραγματικά πολυ).Το καλοκαίρι να φανταστείτε το χρειαζόμουν μαζί μου.Μικρό το κακό βέβαια για την διατήρηση της υγείας μου στις μασχάλες.
ΤΙΜΗ 59γρ. €5,11 
 
Handmade Soap Bars
 
3 δείγματα χειροποίητων σαπουνιών (20γρ. περίπου το ένα) στα αρώματα Πορτοκάλι-Teatree (για πρόσωπο), σαπούνι του Κηπουρού με Καρότο (για σώμα) και Πατσουλί-Βανίλια (για σώμα).
Παρακαλώ οι σούφρηδες να μιλήσουν!!!
Δυστηχώς δοκίμασα μόνο το τρίτο γιατί τα άλλα δύο κάναν φτερά.
Η εταιρία μας λέει για το άρωμα του σαπουνιού αυτού σύμφωνα με την αρωματοθεραπεία ότι είναι καταπραυντικό,διαλογιστικό,ηρεμιστικό.
Δεν θα διαφωνήσω μαζί της.Σε συνδυασμό δε με τα έλαια που περιέχει καθαρίζει την επιδερμίδα σε βάθος αφήνωντας το άρωμα για πολύ ώρα,που συγκεκριμένα εμένα με συντρόφευε στο κρεβάτι κάποια βράδια.
ΤΙΜΗ 118γρ. €2,92
 
  Orange Tea Tree Toner
 
Πορτοκάλι-Teatree Τόνερ προσώπου σε travel size συσκευασία 30ml.
Και για πες μας Γιαννούλα (η αδερφή μου) για το καθαριστικό προσώπου που ως δια μαγείας έχεις στα καλλυντικά σου??
Μα δεν πρόλαβα ούτε να το μυρίσω!!
Οκ όμως την πήρα τηλ. μιας και μένει Αθήνα (σε αντίθεση με μένα που μένω στο χωριό μου κοντά στο Βόλο) να μου πει τουλάχιστον εντυπώσεις.
Έχει πολύ έντονο άρωμα λοιπόν,και με μια πολύ μικρή ποσότητα καθαρίζει το πρόσωπο σε βάθος ραφινάροντας τους πόρους.Περιέχει Witch hazel,έλαιο Πορτοκαλιού,έλαιο Teatree,έλαιο Ylang ylang.
ΤΙΜΗ 118ml €7,29
 
 

 Handmade SunStick
 
Χειροποίητο αντιηλιακό stick σώματος σε travel size συσκευασία 30γρ.
Ε λοιπόν αυτό ήταν που δεν είχα ξαναδοκιμάσει.Χειροποίητο αντιηλιακό στικ!!Ουάου είπα αλλά το ίδιο θα πω και τώρα.Με ελαιόλαδο,κερί μέλισσας,βούτυρο Καριτέ,βούτυρο Κακάο,ηλιέλαιο,Καρύδα.
Το χρησιμοποίησα στις διακόπες μου σε πρόσωπο και σώμα και πραγματικά έπαθα πλάκα.Δεν έχει τον τρελό δείκτη προστασίας ως 100% φυσικό αλλά ενυδατώνει απίστευτα χωρίς να αφήνει την επιδερμίδα να καεί από τον ήλιο,ούτε καν να κοκκινίσει.Έχει διακριτικό άρωμα και δεν φεύγει με την επαφή στο νερό.
Σίγουρα για το επόμενο καλοκαίρι κάτι ανάλογο θα φέρω στην ελληνική αγορά.
ΤΙΜΗ 59γρ. €6,56
 
 
 
Όπως καταλάβατε η συγκεκριμένη εταιρία χειροποίητων μου έστειλε πάρα πολλά προιόντα της να δοκιμάσω και τώρα που το σκέφτομαι ίσως να ξέχασα και κάτι.Κάτι μου λέει ότι είχα και body balm.
''Μωρό μου εσύ το έχεις??Για κοίτα στα συρτάρια σου!!''
Ζητώ συγνώμη που δεν είχα την επαφή με όλα αυτά τα εξαίρετα χειροποίητα προιόντα αλλά όπως καταλάβατε γίνετε μάχη μόλις έρχονται.
 
Ραντεβού στο επόμενό μου review..
 
 
 
Σας φιλώ...


 

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου