Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Beija Flor Naturals



Γεια σας


Η αλήθεια είναι ότι με την ιστορία της σημερινής εταιρίας που θα σας παρουσιάσω μ'έπιασα αδιάβαστη...
Η εταιρία ξεκινά να μας συστήνεται:
Beija Flor είναι στα Πορτογαλικά το Κολίβριο!!
What?????
Για να μην αναρωτιέστε και σεις λοιπόν το Κολίβριο(ή αλλιώς Κολιμπρί) είναι ένα πανέμορφο χρωματιστό μικρό πουλί το οποίο ζει  στα τροπικά δάση της Βραζιλίας και είναι γνωστό για κυρίως 2 λόγους.
Είναι από τα πιο σκληρά πλάσματα του ζωικού βασιλείου -αντέχει στο χιόνι,στην έρημο- αλλά είναι και φυσικός φαρμακοποιός.
Θεραπεύεται μόνο του γνωρίζοντας ενστικτωδώς τα φυτά και τις ευεργετικές τους ιδιότητες.
Από αυτή την ιδέα ξεκίνησε λοιπόν η δημιουργία της Beija Flor Naturals από την Καλιφόρνια των ΗΠΑ και μας χαρίζει πραγματικά στιγμές απόλαυσης με τα 100% φυτικά προιόντα που παρασκευάζει για θεραπεία σώματος και μαλλιών.
Χρησιμοποιεί μόνο θεραπευτικά βότανα, έλαια και βούτυρα καθώς έχει απόδειχθεί ότι αυτά τα υλικά είναι η καλύτερη λύση για τις θεραπείες και την φροντίδα της επιδερμίδας.


Είχα επικοινωνήσει μαζί τους θυμάμαι αρχές Απριλίου για πιθανή συνεργασία αν και με προβλημάτισε το βάρος των προιόντων τους.Αυτό το τελωνείο βρε παιδιά είναι αβάσταχτο για βαριά πακέτα εκτός Ε.Ε. αλλά αυτό είναι μια τεράστια συζήτηση.
Οι φίλες μου bloggers που με παρακολουθούν γνωρίζουν αυτό το αγκάθι.
Το συγκεκριμένο ζήτημα πάντως δεν πτόησε την εταιρία που μου έστειλε να δοκιμάσω 2 από τα εξαιρετικά για μένα προιόντα της.

Cocoa Mango Buttercream
 
Κρέμα σώματος με βούτυρα Κακάο-Μάνγκο σε full size συσκευασία 113γρ.
Μεταξύ μας πιο βαριά μου φαίνεται.
Τα συστατικά της?Βούτυρο Κακάο,βούτυρο Μάνγκο,βούτυρο Καριτέ,Aloe vera,έλαιο jojoba,λάδι Καρύδας,έλαιο βερίκοκου, Βιταμίνη Ε.
Η αλήθεια είναι ότι όπως και να σας την περιγράψω τα λόγια είναι φτωχά.
Θεικό άρωμα,υφή βελούδινη (φανταστείτε μια χτυπημένη αφράτη κρέμα βουτύρων) και η αίσθηση στο δέρμα μου θεραπευτική.
Καταρχήν απορροφάται αμέσως και το δέρμα μου το νιώθω λείο,ενυδατωμένο πλήρως και απαλό σαν να κάνω θεραπεία αποκατάστασης ατελειών.
Botox σώματος κυριολεκτικά!
Η συχνή χρήση της βοηθά επίσης σε δερματοπάθειες και στην επαναφορά της χαμένης  λάμψης της επιδερμίδας.
Συνιστάται και για θεραπευτική μάσκα μαλλιών που δυστυχώς δεν είχα αυτή την εμπειρία ακόμα.
ΤΙΜΗ 113γρ. €10,88
 
   Whipped Organic Shea Butter
 
 
Χτυπημένο οργανικό Βούτυρο Καριτέ σε συσκευασία 113γρ.
Τον τελευταίο χρόνο έχω ένα κόλλημα με το βούτυρο καριτέ και φυσικά έχω μάθει να ξεχωρίζω την μυρωδιά του καθώς και την ποιότητά του.Η εμπειρία με το συγκεκριμένο λοιπόν προιόν ήταν κάτι το διαφορετικό.Περιέχει εκτός από Καριτέ,έλαιο Καρύδας,έλαιο Βερίκοκου,έλαιο jojoba,βιταμίνη Ε.
Ανοίγοντας το μπουκαλάκι έπαθα έρωτα μαζί του.Τι μυρωδιά ήταν αυτή????
Καμία σχέση με ένα κλασικό βούτυρο Καριτέ.Το χρησιμοποίησα για ένα μήνα σχεδόν για καθημερινή χρήση σε σώμα και χέρια και κυρίως πριν πέσω να κοιμηθώ. Ήθελα να με νανουρίζει η μυρωδιά αυτή. Δεν ξέρω αν το παθαίνετε αλλά εμένα μου συμβαίνει συχνά με πολλά προιόντα σώματος.Σαν βούτυρο λοιπόν έχω να πω πως δεν απορροφάται εύκολα, αλλά ποιος νοιάζεται αν έβλεπε την λάμψη του δέρματός του μετά την εφαρμογή?
Λες και έχει ασημόσκονη το άτιμο!!!
Ενυδάτωση πλήρης και ολοκληρωμένη και ιδίως σε σκληρές περιοχές αποτελέσματα από την πρώτη κιόλας εφαρμογή.Δηλαδή αν έχετε αγκώνες,φτέρνες σε υστερία με ένα mail και θάρθει σπίτι σας και θα εκπλαγείτε με τις θεραπευτικές του ιδιότητες.
ΤΙΜΗ 113γρ. €10,15
 
 
Τώρα που το σκέφτομαι αναρωτιέμαι γιατί δεν ζήτησα την πλήρη σειρά των προιόντων τους!!!χαχαχα...πλακα κάνω φυσικά γιατί ποτέ δεν ζητώ να μου αποστείλουν προιόντα και φυσικά ποτέ δεν διαλέγω.Όλα αυτά είναι στην εκτίμηση και την πρόθεση συνεργασίας της κάθε εταιρίας.
Τελικά ανακαλύπτω ότι είναι πολύ δύσκολες οι περιγραφές τέτοιων προιόντων και μόνο ένας τρόπος υπάρχει να αντιληφθείτε πλήρως για τι ποιοτικά καλλυντικά σας μιλώ.Αν σας φέρει λοιπόν ο δρόμος προς Βόλο πάρτε τηλεφωνάκι και θα χαρώ να σας ξεναγήσω στα συρτάρια μου!!!!!
 
''12 Δεκεμβρίου σήμερα εεε???
Πως έφτασαν και τα Χριστούγεννα....!!!
Καλό μου δένδρο βαριέμαι να σε στολίσω φέτος.Λέω να βάλω κανένα λαμπάκι στον καθρέπτη μου έτσι για αλλαγή.''
 
 
 
Σας φιλώ..... 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου