Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Tree Hut

Γεια σας

Σήμερα αποφάσισα θα σας μιλήσω για μια εταιρία φυτικών προιόντων περιποίησης της επιδερμίδας με βασικό της συστατικό το βιολογικό Βούτυρο Καριτέ.Η Tree Hut είναι μια μικρή επιχείρηση στην πόλη Farmers Branch του Texas των ΗΠΑ με υψηλής ποιότητας φυτικά προιόντα,χωρίς χημικά συντηρητικά που δεν δοκιμάζονται στα ζώα.Με 10ετής πλέον εμπειρία στον χώρο χρησιμοποιεί τα καλύτερα φυσικά εκχυλίσματα και έλαια για την ανάδειξη της ομορφιάς του δέρματος.
Την συγκεκριμένη εταιρία την ανακάλυψα πριν από 10 περίπου μήνες στην αναζήτησή μου για φυτικά προιόντα με βούτυρο Καριτέ και με μεγάλη τους χαρά δέχτηκαν πιθανή συνεργασία μαζί μου.Αποφάσισαν λοιπόν να μου στείλουν δείγματα των προιόντων τους για να τεστάρω την ποιότητά τους ή έτσι νόμιζα εγώ.
Ήταν μεσημεράκι που το τηλέφωνο χτύπησε από την courier 'κυρία Λάππα έχουμε ένα δέμα για σας' και σε 1 ώρα το δέμα ήταν μπροστά μου.Εγώ περίμενα κάποιο δεματάκι όπως γινόταν με άλλες εταιρίες αλλά αντ'αυτού παρέλαβα ένα τεράστιο πακέτο βάρους περίπου 6-7 κιλών.Το ανοίγω και παθαίνω σοκ από τα πολλά full size προιόντα που είχε μέσα και το χαμόγελό μου είχε ξεπεράσει τα αυτιά..

Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε..

 Shea Body Butters
 
2 Βούτυρα σώματος με Καριτέ στα υπέροχα αρώματα Hawaiian Kukui και Brazilian Nut.Μαζί τους κατάλαβα την πραγματική έννοια του βούτυρου σώματος.Πλούσια υφή,υπέροχα αρώματα,αξεπέραστη ενυδάτωση που μένει.Μου άρεσαν υπερβολικά πολύ και ευτυχώς υπάρχει ακόμα το 1 στο συρτάρι μου!
ΤΙΜΗ 198γρ. €15,43
 
 Shea Extra-Rich Moisturizing Lotion
 
2 ενυδατικές λοσιόν σώματος με extra βούτυρο καριτέ στα αρώματα Tropical Mango και Amazon Pequi.
Από τις καλύτερες λοσιόν που δοκίμασα ποτέ.Απορροφούνται αμέσως από το δέρμα,τα αρώματά τους μένουν για πολλές πολλές ώρες κάνοντας την επιδερμίδα μου λεία.Όταν τελειώσει και το tropical mango σίγουρα θα μπω στην διαδικασία να αγοράσω και τα υπόλοιπα αρώματα.
ΤΙΜΗ 255γρ. €7,36
 
Shea Sugar Body Scrubs
 

2 Πίλινγκ σώματος με ζάχαρη και Καριτέ στα αρώματα Tropical Mango και Coconut-Lime.Να σας πω την αλήθεια μου δεν πολυχρησιμοποιώ πίλινγκ σώματος μιας και το σφουγγάρι μου κάνει παρόμοια δουλειά και έτσι η δική μου δοκιμή των προιόντων αυτών δεν πιάνεται.Μια φορά τα δοκίμασα και έχω να πω ''μια χαρά μου φάνηκαν''.Τα δάνεισα λοιπόν σε πολλές φίλες μου περιμένοντας την άποψη των ειδικών.Θα σας πω μόνο ότι μετά την χρήση τους με ρωτούσαν πότε θα τα φέρω Ελλάδα και ότι δεν έχουμε ξαναχρησιμοποιήσει καλύτερα scrub.Τις άφησα με τον ενθουσιασμό δυστηχώς γιατί τα τέλη τελωνείου για τόσο μεγάλα προιόντα είναι τεράστια κορίτσια.
ΤΙΜΗ 510γρ. €14,55
 
 Shea Moisturizing Shower Wash
 


2 Ενυδατικά αφρόλουτρα σώματος με βούτυρο Καριτέ στα αρώματα Almond-Honey και Coconut-Lime.
Εδώ θα μιλήσω εγώ!!
Στο ποστ γνωριμίας μας σας έχω αναφέρει ότι πλένω πρόσωπο και σώμα με τα αγαπημένα μου χειροποίητα σαπούνια με ελάχιστες εξαιρέσεις και ευκαιρίες που δίνω στα αφρόλουτρα.Τελικά η ευκαιρία που έδωσα στην Tree Hut με τα αφρόλουτρά της όχι μόνο άξιζε αλλά μ'έκανε και αναρωτιόμουν:Γιατί εδώ την Ελλάδα τα αξιόλογα προιόντα μας τα κρύβουν δινοντάς μας μόνο προιόντα μεγάλων εταιριών φουλ στο χημικό???Η απάντηση κρύβεται στο αλόγιστο κέρδος αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.
Υπέροχα φίλοι μου τα εν λόγω αφρόλουτρα.Εκτός από τα καταπληκτικά αρώματα η αίσθηση που σου δίνουν είναι μια λέξη:καθαριότητα!!
Μαζί τους ένιωθα ότι φρόντιζα το δέρμα μου. 
ΤΙΜΗ 473ml €7,36
 
 
Θα σας μιλήσω ειλικρινά.
Μακάρι να μπορούσατε να μυρίσετε όλα αυτά τα υπέροχα φυτικά
προιόντα.Ήμουν και είμαι ενθουσιασμένη μαζί τους και μακάρι να μου δοθεί η δυνατότητα να τα φέρω κάποια στιγμή στην Ελλάδα.
Θα τα ερωτευόσασταν αμέσως!!
Μέχρι να τα φέρω όμως μπείτε στην διαδικασία να αγοράσετε κάποια και θα με θυμηθείτε!!Αξίζουν σίγουρα τα λεφτά τους και οι συσκευασίες τους είναι λαχταριστές και 'μπόλικες' από ποσότητα.
 
 
 
Σας φιλώ.... 
 
 
 
  
 

 

 
 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου