Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Coutiver τα χειροποίητα σαπούνια που αγάπησα..


Γεια σας

Μα τι αγάπη που έχω για τα χειροποίητα και ιδίως τα χειροποίητα σαπούνια.Άλλη αίσθηση βρε παιδί μου!!Απόλυτη καθαριότητα, ταξιδιάρικες μυρωδιές υπαίθρου,τέλειες συνήθως χάρτινες συσκευασίες, εμπνευσμένα ονόματα..σαν να είμαι παρόν στην κατασκευή τους.Τα λατρεύω κυριολεκτικά και χαίρομαι τόσο όταν έρχονται στην πόρτα μου!!Τόσο και ακόμα πιο πολύ χάρηκα και όταν έλαβα το περιποιημένο πακέτο του Christophe πριν από περίπου 2 μήνες..
Ο Christophe λοιπόν Γάλλος γεννημένος στο La Valette du Var το 2012 αποφάσισε να ζήσει μόνιμα στην Αγγλία (δεν μας λέει και το κουτσομπολιό βέβαια γιατί κάτι μου λέει ότι έρωτας ήταν..)σε ένα αγροτόσπιτο στο Hornchurch με τα λαχανικά του,τις κοτούλες του,τον κήπο του.Εκεί εμπνεύστηκε και την δημιουργία της οικογενειακής του επιχείρησης Coutiver που με αγάπη και αφοσίωση δίνει σε όλους εμάς από τα καλύτερα χειροποίητα σαπούνια ποιότητας που δοκίμασα ποτέ μου.
Πάρτε μάτι λοιπόν..


Μα δεν φαίνονται υπέροχα??
Στο κατάστημά του θα βρείτε επίσης αιθέρια έλαια,κεριά και όλα χειροποίητα.
Ως φανατική λοιπόν των χειροποίητων η επικοινωνία μαζί του ήταν πολύ όμορφη και μέσα σε πολύ λίγες μέρες είχα στα χέρια μου τα περισσότερα σαπουνάκια που παρασκευάζει σε travel size συσκευασίες περίπου 50γρ.
Επειδή δεν θέλω να αδικήσω κανένα πάμε να τα δούμε αναλυτικά και μην πιστέψετε ότι πρόλαβα να τα δοκιμάσω όλα..μόνο τα μισά γιατί ο σύντροφός μου και η αδερφή μου τα βάλαν για τα καλά χέρι...

 
''Fennel Anissed'' με Μάραθο και Γλυκάνισο
 
 
''Morning Freeze '' με Δυόσμο και Μέντα
 
 
"Charcoal & tea tree'' με ενεργό Άνθρακα και Tea Tree
 
 
''Pink clay'' με Γαλλικό ροζ Άργιλο
 
 
''Mint & Poppy Scratch'' με Μέντα και σπόρους Παπαρούνας για απολέπιση
 
 
"Essens" με ροζ Σαμπάνια,Φράουλα και Λιβάνι
 
 
''Vanilla Orchid'' με φρέσκια Βανίλια
 
 
''Spring Bud'' με Λεβάντα,Tea Tree και Γεράνι
 
 
''La Vie en Rose'' με φρέσκα Βατόμουρα και Γεράνι
 
 
Βασικά συστατικά όλων αυτών: ελαιόλαδο,έλαιο καρύδας,έλαιο φοίνικα, βούτυρο κακάο.Τα υπόλοιπα είναι όλα διαλεγμένα ανάλογα με το κάθε σαπούνι,αλλά έχει κάτι συστατικά όπως αιθέρια έλαια,ελαιοκράμβη, σπιρουλίνα,άργιλους (αλλού πράσινος,αλλού ροζ)βατόμουρα,ρινικέλαιο, αμυγδαλέλαιο,έλαια καρυδιού και φυστικιού, πορτοκάλι,αβοκάντο, φασκόμηλο,φρέζες..δεν ξέρω ποια να πρωτοπώ...οπότε μια ιδέα σας δίνω.
Και πάμε να τα δούμε στην χρήση τους.
 
 
Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ θέλω τα σαπούνια μου να βγάζουν αφρό κατά την επαφή μου μαζί τους.Και αυτό έκαναν.Πλούσια σαπουνάδα που σε κάνει να νιώθεις ότι η ποσότητα που χρησιμοποίησες κάθε φορά ήταν υπερβολική. Όσο για την καθαριότητα..Έχω να σας πω ότι τα χρησιμοποίησα σε πρόσωπο και σώμα με θεαματικά αποτελέσματα.Το μακιγιάζ το εξαφανίζουν ολοκληρωτικά και στο σώμα δεν υπάρχει υπόλειμμα λιπαρότητας.Όμορφα αρώματα,ελαφριά που μένουν για αρκετή ώρα και το τράβηγμα που ίσως αναρωτιέστε ανεπέστιτο.Η ενυδατική κρεμούλα είναι δεδομένη έτσι κι αλλιώς μετά από κάθε βραδινό μπανάκι..
 
 
 
Μα βλέποντάς τα δεν είναι σαν να σας καλούν??
''Δοκιμάστε με,,Δοκιμάστε με''..
Εγώ θα προσθέσω '' και δεν θα χάσετε ''..
Το τελευταίο που μου έμεινε είναι το ''Spring Bud'' και καλύτερα να πάω να το κρύψω γιατί νιώθω να το παίζει Ερμής..
 
 
Σας φιλώ...
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

1 σχόλιο:

  1. Borgata Atlantic City Archives - Dr. Maryland
    › gambling › borgata-n › gambling › borgata-n 천안 출장안마 Mar 25, 2014 — Mar 25, 순천 출장안마 2014 Borgata is 청주 출장샵 the flagship property of the 안성 출장샵 Borgata, Atlantic City's premier integrated resort destination. 안동 출장샵 This week's Borgata is open for business and

    ΑπάντησηΔιαγραφή