Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Spa Appetit


Γεια σας

Σήμερα προβληματίστηκα με το αν θα πρέπει να σας αναφέρω μόνο τις εταιρίες που μου άρεσαν ή και αυτές που μου φάνηκαν χλυαρές.
Οκ όμως,έγω θα παρουσιάσω και εσείς αποφασίζετε.


Η Jennifer Krack δημιούργησε την εταιρία Spa Appetit στο Whitefish της Montana των ΗΠΑ όπου και δραστηριοποιείτε τα τελευταία χρόνια.Τα καλλυντικά της όλα χειροποίητα με συστατικά προσεκτικά διαλεγμένα και φρέσκα όπως χαρακτηριστικά μας αναφέρει.Στα ράφια της θα βρείτε lip balms,body creams,facial creams,sugar scrubs,σαπούνια και λάδάκια σώματος.Πριν λίγους μήνες την ανακάλυψα και χωρίς να αποφασίσω πιο από τα προιόντα περιποίησής της με ενδιαφέρει είχα λάβει στα χέρια μου το Top προιόν της..

    Facial Cream 

Χτυπημένη κρέμα προσώπου με Βούτυρο Καριτέ,Σόγια,έλαιο Βατόμουρου,έλαιο Ιπποφαές,έλαιο Καρότου και έλαιο Λεβάντας.
Η κρέμα αυτή είναι από τα πιο δημοφιλή προιόντα της Jennifer που βοηθά εξαιρετικά με τις ρυτίδες,ενυδατώνει,έχει δείκτη προστασίας, Ωμέγα 3 και 6 και προστατεύει από τις καιρικές συνθήκες.Εγώ πάλι θα πω ότι ο δείκτης προστασίας που σίγουρα υπάρχει αλλά μου είναι άχρηστος, γιατί είναι τόσο λιπαρό προιόν που μόνο για κρέμα νυκτός μπορεί να χρησιμοποιηθεί.Η μυρωδιά μου μου θυμίζει Λεμόνι χωρίς να υπάρχει αν και φεύγει τελείως μετά από 5 λεπτά.Την υφή της φανταστείτε την σαν χτυπημένο βούτυρο που άνετα θα μπορούσε να είναι και εξαιρετικό ενυδατικό προιόν σώματος.Σε γενικές γραμμές είναι ένα προιόν που αν και δεν το τέλειωσα ακόμα ούτε με ενθουσίασε ούτε με απογοήτευσε.Αξίζει η δοκιμή του όμως γιατί είναι ένα χειροποίητο προιόν χωρίς ίχνος χημικών και συντηρητικών που σίγουρα το βοηθήσει την επιδερμίδα σας.
ΤΙΜΗ €17,70   59γρ.


Τις τελευταίες εβδομάδες έχουν έρθει πολλά νέα προιόντα σπίτι μου και σκέφτομαι μέχρι το τέλος του μήνα να κάνω δωράκια. Στεναχωριέμαι όταν δοκιμάσω κάποιο και το αφήνω στην άκρη για το επόμενο.Οπότε η καλύτερη λύση είναι τα Giveaway που ξέρω ότι είναι τα αγαπημένα μας.Εν τω μεταξύ σήμερα είχα όρεξη να τα χώσω για τα κακώς κείμενα που βλέπω στο ελληνικό blogging αλλά θα κρατηθώ.Ο καθένας όπως βολεύεται...!!!


Σας φιλώ...    

    
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου